سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلنامه بچه های مدرسه عالی زاهدان به مقام معظم رهبری (دوشنبه 85/7/17 ساعت 9:19 عصر)

***این دلنوشته توسط ?? نفر از دانشجویان واحد زاهدان امضاء شده است***

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

سلام ؛ خیلی وقت ها ، خیلی افراد بهم گفتند : واسه آقا نامه بنویس تا‌ آقا یه کاری بکنه و همیشه جواب می دادم : بابا، شأن ولایت از این حرفها بالاتره . آقا خودش همه چیز رو می دونه، من خجالت می کشم به غصه های آقا اضافه کنم و

اما دیگه کم آوردم، چون احمد کاظمی بابای من نبود من نباید با‌آقا صحبت کنم و اون جواب بده یا چون پسر آقا نیستم و یا چون زاهدانم ؟ !

اصلاً مگه من می خوام از خودم بگم . به حاج احمد و همه شهدا قسم فقط می خوام از آرمانها و حرفهای خودش بگم و البته او نهایی که به نیابت از او تعلیم و تربیت و پرورش من و رفیقام روبه عهده گرفتند .

آقا جون ، جون خمینی ( ره ) گوش بده . به دلم افتاده می شنوی و جواب می دی -‌ آخه تو مثل صاحب الزمان ( علیه السلام ) صاحب ما هستی و به همه ما ولایت داری ، تو آقای همه ای حتی منی که زاهدانم تو مدرسه عالی .

اصلاً می خوام به جای درد دل یه خورده گله کنم اجازه می دی ! ؟

ببخشم ولی مگه نگفتی : « امروز سر آغاز فهرست بلند مسائل کشور عدالت طلبی است » مگه مدت زیادی نیست که میگی جنبش نرم افزاری و مهم ترین بخش اون هم علوم انسانی است .

مگه نگفتی « مدرسه عالی شهید مطهری محلی است که باید روحانیانی تربیت کند که برای گسترش فکر متعالی اسلامی ، بسیار بسیار مفید باشند و دین را حکیمانه تبیین کنند ، نه عامیانه . »

حالا ، یه سئوال : اصلاً می دونی نسبت مدرسه عالی شهید مطهری ( ر ه ) با عدالت . جنبش نرم افزاری و تربیت روحانی که تبیین حکیمانه دین کنه ، چیه ؟ حتماً می دونی آقا جون ولی بذار من هم واست بگم : نمی دونم .

چرا منی که عادت به قسم ندارم اینقدر قسم می خورم اما عیبی نداره ، واسه آقامه آقا جون به جون همه اونهایی که واقعاً سربازتند مثل حاج احمد کاظمی مدرسه عالی هیچ ، هیچ برنامه ای واسه هیچکدوم از این سه مطلب نداره- که در خواست خودته و من از حضرات مسئول تهران به جز وعده های پوچ و بی عمل چیزی نمیشنوم ، مدیر مدرسه زاهدان هم میگه به من 1 میلیون پول می دن تازگی شده ?/?میلیون تا کلاس برگزار کنم و بقیه مسائل به من ربطی نداره ، یعنی عدالت ، جنبش نرم افزاری ، تربیت روحانی و هیچ ؟ !

خیلی بچه های مدرسه اصلاً فرق حکیمانه و عالمانه را نمی دونند و هیچکدوم از مسئولین و اساتید هم اون رو توضیح ندادند تا چه برسه به پرورش روحانی حکیم ، بعضی وقتها از اینکه طلبه صدام بزنند خجالت می کشم .

آقا جون میدونم همین چند تا سئوال و نکته کفایت می کنه تا بفهمی به دلم چی می گذره باور کن یه ذره از غصه های دلت به دل ما هم هست آقا جون اقا سید علی خامنه ای اگه نمی دونستی واست نوشتم و اگه می دونستی و من ازت نخواسته بودم حالا من ازت خواهش می کنم به داد عدالت ، جنبش نرم افزاری و تربیت روحانی مطهری گونه در مدرسه عالی شهید مطهری ( ره ) برس و بین آنها در این مدرسه نسبتی عادلانه و حکیمانه برقرار کن . آخر این دلنامه ای که حرف اکثر بچه های مدرسه عالی 64 نفره زاهدان یه دعای قشنگ می کنیم :

« ان شاء الله خدا از غصه های دلت کم کنه آقای خوب ما » .

منتظر پاسخت می مونیم





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 10587 بازدید
  • درباره من

  • دانش طلبان مدرسه عالی شهید مطهری
    دانش طلب عدالت خواه
    مدرسه عالی شهید مطهری علی رغم برخورداری از توانمندی های بالقوّه فراوان جهت گرم کردن تنور نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری چند سالی است که به دلیل گرفتار شدن در دست مدیریت های ناکارآمد از قافله علم به دور افتاده است. این وبلاگ پژواک فریاد خاموش دانش طلبان دلسوز این مدرسه است که عنوان عدالت خواهی را برای جنبش خود برگزیده اند.
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •